Det killar och pillar

2011-07-03, kl 10:24:15 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Härligt är var det är! riktigt trevlig morgon måste jag säga. Börjar dagen med kärlek.


Nu sitter jag här allena och ska ta tag i mitt liv så skiten blir färdig nån gång i mitt liv. Har plugg kvar, ja jag vet trist som fan men det är inte mycket kvar nu. Jag får helt enkelt kämpa på. Det blir ju klart och efter fredag nu som kommer så är det liksom klart, eller ska vara i alla fall, inget alternativ så då kan jag ju njuta lite mer av livet när jag inte jobbar då vill säga. Men snart är jag ledig i alla fall fem dagar, inte i sträck dock. Men dessa fem dagar är dom jag har nu i sommar så better enjoy them good!

Min familj är och träffar andra familjer och njuter av sommaren. Känns jävligt surt att min lediga helg går åt sån här skit istället. MEN what the hey...livet blir inte alltid som man tänkt, DET är något jag lärt mig.

Roligt hur det kan vända på en sekund, hur mycket kan raseras, eller hur mycket som kan bli bra med bara några ord. Livet...ja det är en jävla cirkus, men man får njuta när det är bra helt enkelt.


/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0