Den där jädra känslan jagar mig

2011-07-07, kl 22:58:05 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Och är så förbannat trött på den. Försvinn bara!

Jag orkar liksom inte ha skit som tynger mig. Dra åt skogen istället.

Jag har haft lite svårt att koppla av sen jag fått mina betyg idag, det är som att jag går och väntar på att jag måste stressa och göra något mer klart...att nån ska ringa o säga, du måste göra si och så, varför har du inte lämnat in det ? Typ...men så är det inte och då kommer lättnaden över mig...behöver bara smälta det först!

Imorgon, hoppas det blir fint väder, för jag jobbar kväll så förmiddagen vill jag hittepå något trevligt, vad vet jag inte ännu utan det får vi se vad vi känner för helt enkelt! Så vare med det.


Och de som ger upp på mig, tröttnar på mig, undviker mig, sviker mig...mm...de förtjänar mig inte helt enkelt.

Kommentarer
Från: emma

Kanske kan ta en fika imorrn?? <3

2011-07-07, kl 23:55:04
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0