Working woman ffs!

2011-01-14, kl 20:50:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Yes tonight blir de inget ligga o pilla bäret eller slappa framför teven!!

Oh no! Jag har redan börjat fortsätta med mig eminenta arbete.
När jag släppt alla tankar om alla regler som jag trodde jag va tvungen
att gå efter så går det lättare. Men jag känner mig lite pressad att få klart nu.

Däremot lever jag på att läraren faktiskt skrev, "bör helst vara klart" så det är ju
inte hugget i sten. Och jag vet att det funkar att lämna in när som egentligen.

Men nu är det ju sluttampen och jag vill bara få klart.
Tog en lite paus och skingra lite tankar. Det gör jag, kanske jobbar en halvtimme
fyrtio minuter och sen kollar jag fejjan, eller nu bloggar då, eller tar ett glas
kallt vatten och piggnar till mig. Bara för att tänka på något annat en stund.

Det fungerar även att spela lite supermario i några minuter, men det är farligt
om man behöver bli klar med något för man kan lätt fastna där längre än man bör...

Tomorrow, yes, vi hade spikade planer men sjuka barn (inte våra) gör att vi fick skjuta påt!

Så nu har vi no clue , men vi hittar på någe skojj, vill gosa o busa med mina
UNDERBARA härliga ungar som gör att jag kan andas!!
När jag tänker på mina fina barn och deras glittrande ögon så pirrar det i magen!!
LOVELY!!


Killevippen, nu blir det lingonsaft och massa plugg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0