Välkommen hem!

2011-01-13, kl 10:49:38 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Jag blir alldeles skogstokig på mig själv.

Jag har ett sabla arbete som jag har påbörjat, som jag måste bli klar med snabbt.
Jag har haft veckan på mig. Men det sitter en jävla bromskloss i huvet på mig, jag förmår mig inte...
NÄR ska den lossna??? Jag förstår inte....jag vill tvinga mig själv att alla smartheter och käckheter bara lossnar nu och det flödar ut bra saker i form av text....till mitt arbete såklart...

Tänkte att om jag skriver av mig lite så kanske något lossnar...men vem fan vet, kanske
något har lossnat och behöver skruvas åt istället?

Vem fan ska skruva?? Jag? Jag besitter inte mycket snickerikunskaper tyvärr....

Föresten älskar jag IQ tester, funderar på att börja med den hobbyn igen.

Och dessutom när jag är klar med detta arbete kan jag äntligen få min pengar...
för när betygen är satta så kan jag söka igen och då ska det fan inte finnas några hinder!!

Give me some fucking cash!! Det borde vara motivation nog, det och ett bra betyg till, det sista
det har gått så sabla fucking bra så jag borde kunna kläcka ett bra till liksom...


SNÄLLA söta underbara hjärna som jag börjat uppskatta på senare dagar, kan du inte släppa till så vi
kan få klart det här arbetet??? I need you....snälla?

Schizofren? JA!!!

Killevipp!

Kommentarer
Från: San

Haha! Du är rolig du :p

Men jag känner igen mig.. Det liksom fastnar ibland.. Därför ska jag ut och gå snart så man rensar hjärnan lite! :D Lycka till med ditt pluggande!

KRAMOOOO

2011-01-13, kl 12:47:58
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0