Vackrast (skrevs igår)

2011-01-19, kl 22:28:34 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Vackraste som finns är barnen, deras ögon, deras små kinder och
deras lena hud. Att få se dem växa och frodas, det får hela kroppen
att fyllas med kärlek.

Utan dem, ja då skulle jag vara tom, tom och  döende.


De gör mig lyckliga, de små liven.




Dagen har varit mycket bättre än igår.
Var på samtal idag, det var bättre än jag trodde först.
Haft det regelbundet innan så gick de lite längre och
då vill jag gärna begrava och helst inte tänka på de.

Men som sagt det var skönt och fick fram många bra saker.

Det negativa är att jag blir mentalt och fysiskt utmattad.
Jag somna nästan i bilen efteråt.

Men åkte och handla istället jag O och lillsessan.

Jag shoppa lite för mitt presentkort, har lite pengar kvar
men hitta två fina klänningar! Och söta örhängen.


Fått ett glädjande besked som fick en stor gorilla
att hoppa ned ifrån min rygg!
Ett annat som inte var helt tillfredsställande och som
väckte frågor.... men det var mindre viktigt faktiskt så, får
kanske släppa? Eller? Jag är väl inte sånn ;-)


Jo var hemma hos vännerna hela eftermiddagen,
barnen lekte som bara dom kan. Tog de lugnt, slappa och
prata. Mysigt som vanligt.

Kvällen så fick stora killen vara med mig uppe lite längre, vi kika på
pokemon och spela lite ds. Kramades och prata.

Men efter han lagt sig så vart det tomt och ensamt...tråkigt faktiskt....

Imorgon hoppas jag på mer action!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finbesök väntas på kvällen och filmmys!! tjoho!


Killevipp!!

(detta skrevs den 19 men sparades trots att datorn laggade!! och musen pajjade!)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0