Uppdatering!

2011-01-26, kl 19:28:14 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag har faktiskt gått utan inkomst i över ett halvår....men nu så
har jag fått godkänt av CSN. Känns jävligt skönt, och jag sökte för resterande
terminer och tjollahopp de funka fint!!

Jag har inte varit på blogghumör kan man säga...men nu sög de till lite grann.

Skönt att få ur sig lite ordbajs liksom. Skolan har börjat, termin två har kört igång!!

Kommer bli en tuffare termin, för ämnena är både större och tyngre, och mer
krävande...får se hur det går och om man orkar hålla sig på topp lika bra .

Men jag är jävligt nöjd bara jag kämpar mig igenom det, slutföra något
i mitt liv liksom. Men jag vill fan visa att jag kan, för det vet jag nu.

Första terminen gick ju finemang, trots kaos på slutet.

Jag har bestämt att jag ska gå ned mina sista kilon, och få tillbaka
min naturliga hårfärg....funderar på två piercingar, men dem är så dumma iom
vårdjobbet, och v 12 är det dags för praktik igen...snyggt om man måste ta ur dom liksom...

Får komma på ett mer diskret ställe...haha fast de ger mig inget ändå...de ska ju synas...

Men men, PW varje dag vi är i skolan på lunchen, jag och Sandra kämpar tillsammans, sallad och
PW!! tjoho...

Men jag mår fysikt dåligt av gymmet, vet inte om det är för att jag inte har någon att
gå med, eller för att det skett så mycket förändringar där på sista...dont know...

Fungerar ju inte som jag ska fullt ut så.......


Nja, nu ska ungarna kastas i säng...

Ja just de ja, hade tre tjejer här, den största gav mig en kram och en kyss på kinden!!
Väldigt mysigt så man blev varm i magen !!

Och jag bakade choklate chip cookies...eller hur de stavas...


/Killevipp!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0