Trött som en apa som måste gapa

2011-01-26, kl 23:21:45 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Galenskaper

Jo, det börjar kännas lite smått, i kroppen, i huvet....och jag fryser...men det är inget ovanligt.
Jag fryser betydligt mer sen vi flyttade till hus...och jag har alltid varit kall av mig. Men detta
är onormalt...iskall jämt känns det som...gillas inte!!

Tog en varm dusch....skönt. Tänt i pannan= värme!!

Jag tog mig till tradera ikväll, min gamle vän, beroende framkallande.
Redan hittat två grejjsimojsor jag bara måste införskaffa!! Hallå, det är
ju kallt, jag behöver två tröjor. Hallå det är ju fint med linnen med spets och
fjärilar dessutom, man kanske längtar till våren eller?

Jag behöver shoppa, men jag ska inte shoppa förrän jag har knäckt
några kg flabb. Herregud vad jag hatar flabbet...blärk. BORT!!!

Nå nå, kunde varit värre, jag kommer alltid vara en qvinna med formen.
Hellre former än planka, eller platt röv, det är det FULASTE som finns.
Sen spelar det ingen roll hur man ser ut i övrigt, en platt röv= big nono.

PS, har inte platt röv, o kommer aldrig att få!! man får vara glad för det
lilla, och PS igen, jag förmodar att inte alla tycker som jag och accepterar
det. och PS, jag gillar kakor!!


Nu blir det snart att krypa till kojs, och värma sig under täcket.
Göttit om man får en o annan unge att agera värmeelement med!!

/Killevippsan

Kommentarer
Från: Emma

Umgås imorrn efter min träning?? Kan vi ju kanske se en film och ingen handboll!! ;) pusspådig

2011-01-26, kl 23:33:29
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Från: Anonym

Fryser verkligen apor??

Och nej..fy för platt röv..stor och mjuk och go ska det vara!!

2011-01-27, kl 07:46:28
Från: EllenDellenDu

haha kakor ÄR gott...du är finast! <3

2011-01-27, kl 09:56:20

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0