Svårt att tro på...

2011-01-27, kl 16:41:24 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Om någon säger, vad du är fin, vad du är duktig, vad du är stark etc.

Kan jag inte tro, jag blir glad, ja visst ,men tror på det, nej kan inte.
Det sätter liksom stopp....jobbigt läge. Jobbigt jobbigt, men försöker i alla
fall att bättre mig.......


Idag var en konstig dag i skolan, blev arg, nog inte hänt förut....inte
så att jag gapa eller nått men blev så jävla irriterad på allt fjös.
Och att vi i tibro inte räknas med , att vår åsikt inte räknas liksom.
Sånt stör mig. Och röriga lärare...och att lunchen försvann o då
ska man försöka koncentrera sig på nån rörig lärare när man är
hungrig? Och dessutom ingen jävla luft genomströmmning så man kan inte
få luft och blir trött...och öppnar man fönstret stänger nån som fryser...men
vafan ta på en jacka då...eller varför inte två??? MORR

Nej, nej nej...


Men kom hem, har donat, dammsugit hela huset, plockat in tvätt
tänt i pannan, plockat iordning...o tänt doftljus för de e nått som
luktar suspekt...med andra ord inte gott.....


/Killvevipp!

Kommentarer
Från: Moci

Din blogg handlade om samma som min idag!

Är det nåt som smittar tro?;-)

2011-01-27, kl 16:56:26

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0