Skruv lös!

2011-01-13, kl 17:58:36 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper


Jag har nog fan en lös, vem kan fixa det? Händige Manny kanske?
Lilleman fick ju en verktygslåda i julklapp kanske han kan ordna detta?

Nej på riktigt så har jag gjort lite nytta angående pluggandet...tjoho.

Men långtifrån så bra som jag vill/borde/ska....tyvärr så är jag inte mig själv.

Men det får jag acceptera just nu som en vän sa...omständigheter(mitt mående) gör
att det blir på detta viset just nu....

Jag har mått illa hela dagen och varit yr och lite ont i huvudet, slumra till i typ en kvart
livet vart lite bättre då

Sen att ha mens två ggr på raken med typ tre dagar emellan så man trodde skiten var borta
gör ju inte livet jätte skoj heller.

Dock ser jag fram emot när arbetet är klart, oavsett betyg, ja givet inte ig, men bara få iväg skiten.
Och helgen då vi ska göra roliga busiga saker.

Nej jag måste ta tag i det här nu, kvällen ägnas åt att ta tag i livet, dvs mitt arbete som ska vara inne pronto!


Killevippen!

Kommentarer
Från: Jenny / Virvelvindan

Kan du inte skicka hit någon att laga min skalle oxå? ;) Kram

2011-01-13, kl 19:07:43
URL: http://virvelvindan.wordpress.com/
Från: Ellen DellenDu

hahahaha får JAG leka med era hjärnor mohahahahahahahaha Ne skämt o sidor, ni är underbara!

2011-01-13, kl 20:30:44

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0