Skärm liv.

2011-01-15, kl 23:46:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag har jag verkligen suttit framför skärmen hela dagen, inte ens varit ute.
Så totalt olikt mig, jag var inne hela dagen igår med, mådde inte helt ok.

Jag får nästan torgskräck när jag är inne för länge....måste ut o få frisk luft
för att må bra!! Idag har jag suttit vid datorn hela dagen och jobbat på mitt
arbete...som thank god är inlämnat nu!! PUH!!! Orka liksom...men men klart o
skönt som fan att det är över !

Jag har lite ångest så här på kvällen, åldersnoja och lite paranoia känslor...
om allt och alla jag känner osv....mycket trevligt...eller inte...usch vet ju att
det egentligen är helt andra saker som manifesterar sig på detta sätt....


Nej nu bestämmer jag att jag ska somna i någorlunda tid, och att jag ska
vara ute mycket imorgon!!!!!!!!

Trött och virrig i hjärnan....tänkte att en utrensning i form av blogg kanske
hjälper??? Only time will tell... nej nu ska jag försöka natta mig själv alldeles
strax .


Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0