Sensationer och chokladsug....

2011-01-17, kl 22:44:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
My lord....är så godissugen så jag skulle kunna slå ned någon som
var ett hot mellan mig och godis just nu. CHOKLAD!!

Men jag har chokad i källaren, och jag har inte rört den!!
Jag har tagit promenad idag, var på gymmet och promenera igår.

SÅ jag ska bli "fitt!" Jag och Sandra ska bli "Fitta" till sommarn serni!!


För första gången på flera veckor somnade jag utan massa spinn i huvudet.
OTROLIGT skönt.

vet ni vet ni, inte pluggat ikväll. men jag hjälpte till på ett grupparbete i förmiddag o där
fick vi högsta betyg!! tjoho!!

Känslorna utanpå kroppen, huvudet i kaos...så är det nästan jämt.
Men glad att jag har människor runt om mig som tar hand om mig så
jag inte faller ned i en avgrund...hoppas jag inte  ialla fall...


Nej nu ska jag börja procedur för läggning, tända i pannan.
Kissa, borsta tänderna, dra in spjälet...ta en.... lägga mig...

förhoppningen är slutresultatet...SÖMN.

Imorgon är det skövde stad som gäller. som jag inte vill men men
sköna damer att sällskapa med kan man väl inte tacka nej till??


Natti natti & killevippen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0