Så mycket bättre...

2011-01-16, kl 20:36:53 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Ja en helt klart mycket bättre dag idag än igår. Då jag satt framför datorn o kämpa
hela långa dagen i princip.

Idag har jag varit ute, jag har busat med mina små. Umgåtts med gubben och hans brorsa.
Drog till gymmet och träffa bästa Jujjan, vi körde stenhårt så nu blir vi maxade till sommarn!

Har promenerat till och från gymmet, frisk luft is the shit!! Men fick lite hjälp hem för
en viss galning plocka upp mig!! Tjofräs!!


Sen kom en räddare i nöden, en dam som kom med lite hjälp som jag hoppas
kan råda bot på min sömn....fy farao vad jag blir knäpp i kolan av att inte sova när jag ska
och hjärnan går på högvarv!!!


Sitter i bara handduken, barna sover jag ska borsta håret o klä på mig, tog en välgörande dusch.

Ikväll hade jag tänkt att fixa o dona med ett grupparbete, men en i gruppen fick mig att ändra dom
tankarna :-)
Så jag skiter i det!! HAHA!

Killevipp, nu kom gubben hem!

Kommentarer
Från: Anonym

JAg vill oxå med till gym!!!! Hojta nästa gång ;-D

2011-01-17, kl 08:13:30
Från: Mallory

Men vem är de som vill gymma då? ;-)

2011-01-17, kl 22:32:51
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0