Morgonstund

2011-01-14, kl 10:45:01 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper
Nja, idag som alla andra dagar har jag vaknat och mått illa.

Jag tror det sitter i huvet, eller så kanske något på g? Gravid är jag inte
det vet jag...men detta ständiga illamående går mig på nerverna... :-(

Hoppas jag blir rejält sjuk och kräks eller att det går över helt enkelt för
nu böjar jag tröttna.

Nej jag vaknade, och nu ska jag kämpa vidare med mitt arbete som ska vara inne helst
idag....så idag och ikväll blir att viga till det...men det gör inget...har ändå inget annat för mig :-)

Jo jag ska ju ha mys med ungarna!! Det har jag lovat, dem fick bestämma snask och kvällkäk!

Mys!

Kommentarer
Från: Anonym

du klarar det!!!!!

2011-01-14, kl 12:44:05

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0