Finally!!

2011-01-14, kl 17:21:48 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Nu fungerar ju fejjan igen, härligt då är man människa med koll igen!


HAHA skämt o sido, jag ska dra ned på mitt fejsbookande, det har jag lovat mig själv.
Det är både bra och dåligt, man håller kontakten, men blir lätt att varje ledig sekund
så springer jag dit o glor även om det inte är något liksom..onödigt som faen.

Men men, det får bli ett senare projekt...


Nu så äter barnen hamburgare, jag är inget hungrig så dom får mumsa.

Ikväll har dom valt salta pinnar....jisses haha, jag hade nog valt helt andra grejjer men men är dom nöjda så är jag !
Och valt dricka själv, även att vi skulle ha hamburgare till kvällen....jag valde tacos till lunch så jäkla sugen haha..


Nej som jag skrev förut blir min fredagskväll endast så pass rolig att jag kommer sitta med ett arbete...
puh...dock kommer jag få en stor börda ifrån mig när den äntligen är klar!!!! Och det ska den fanemig bli ikväll!!!


Killevipp!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0