Facebook fungerar inte!!

2011-01-14, kl 15:09:52 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Vad ska man då göra? Jag blir fatiskt lite halvt tokig...
Men det blir desto fler blogg inlägg då kan jag tro... för att slita
mig helt ifrån datorn kan jag inte.

Barnen har en kompis här och leker för fulla muggar!

Jag har inte mycket för mig, pausar ifrån skolan ett slag...
Sätter jag mig nu kommer ändå ungarna klättra på mig så lika bra att vänta.

Vakna ganska sent, inte så konstigt i och med att jag nu för tiden inte kan somna innan
kl 2, blev väckt men somnade om i alla fall. Och ändå är jag trött dagen igenom!

Illamåendet, det hänger i.

Men jag har gosat med mina små och vi har käkat gott och myst. Så det ger energi.
Ikväll ska vi kolla på Alvin och gänget, det är bestämt sedan länge, så det så!

Ja och sen blir det skolarbete, men det går faktiskt framåt så de börjar arta sig. Skönt
men jag vill helst vara klar typ igår... men men nu är läget som det är och jag får
ta det i den takt det går, annars bryter jag ihop, och det kära vänner
det är bara något jag inte gör, jag går hellre på halvfart, men att bryta ihop, har jag lovat mig själv att
aldrig göra igen.

Att plocka upp alla små små små glasbitar är alldeles för tidskrävande...


Killevippen på er!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0