Dreams of chaos

2011-01-16, kl 10:51:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Drömt mycket de senaste dagarna, jag är känd för att drömma
konstiga och väldigt detaljerade drömmar. Men nu sen strax innan jul har det varit väldigt
dåligt med drömmar.  Så de senaste nätterna har varit lite som det brukar vara
fast bara nästan. Om jag inte trodde det gick att drömma mer skruvat så hade
jag helt fel, innan trodde jag att det var skruvat till max......men nu märker jag.


Jisses alltså....drömde bla  att jag skulle bada i tidan med ungarna...
sen försvann Prinsessan... jag leta och dök o pojkarna hjälpte mig men jag
var rädd att dom med skulle försvinna, lyckades hitta en propp som tömde
hela tidan på vatten, men ingen dotter!!

Senare fick jag veta att hon sprungit upp i vassen och gömt sig för
att någon sen fångat in henne så hon var i säkerhet...men paniken i drömmen
gick ju inte att missta sig på.

Sen var jag på nån slags konsert, där var min pojkvän, som jag inte vet vem
det var, han var sångare i ett band, jag satt i ett sovrum och titta på.
Men så kom min brorsas tyska kompis och ville ligga med mig haha
men han hade flickvänn, så försökte prata om de....men men

Han hade gett henne en guldring med tidigare på kvällen.
Sen var jag i ett stort lager med nån STOR man som var över-
naturligt stor, och jag hitta en burk med hårfärg, typ lila röd
Vi blev jagade av hans chef för han fick inte köra mig runt där o
ta saker tydligen...varför inte liksom? :-)

Nå kom hem till övervåningen blanda ihop hårfärgen i ett
litet badkar, skulle kolla på den men blanda i den i håret av misstag...
(vaddå misstag???) och fick panik, då mamma kom och skulle prata
om det som hände vid tidan, och undra vart jag fått guldringen ifrån
som var min brorsas kompis mormors gamla ring!??

Jag försökte i panik tvätta ur den röda hårfärgen och de funkade...
Nån granne hade något möte i mitt hus och åter igen kom min brors
kompis...haha..

Sen vet jag inte riktigt de blanda ihop sig och blev nån knepig
salig kompott...weird!!!!!!!!!


och försov mig till råga på allt! ska ju jobba med grupparbetet idag!!

Undrar hur jag ska ta mig dit, för planerna blev ju lite
till trasslade av allting nu så här på morgonen...gahh!!

/Killevipp

Kommentarer
Från: Nancy66

Oj, ja det var då knasiga drömmar. Jag kommer aldrig ihåg mina, :P



Ha en fin söndag vidare,

2011-01-16, kl 17:50:47
URL: http://nancy66.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0