2011

2011-01-04, kl 22:10:16 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Galenskaper
Jag har inga fucking nyårlöften, dom är bara till för att brytas.

Men jag har mina vanliga mål, som gäller för all framtid :-)


År 2010 slutade på ett riktigt fittigt vis. Hela min värld fick en jordbävning, och allt
trulsades omkring.

Hösten som annars var så freaking great, vintern avslutades med ett jäkla
kaosbajsröv nedslag.

Därför har jag inte bloggat på jätte länge. Och angående den saken så
orkar jag knappt prata om de så bloggen lär ju inte bli en ventil för omvärlden kan
man ju säga.


Nej nu ska jag försöka göra klart en förbenad hemtenta som ska va inne idag.

Men med unge som vaknar lite då och då och vill ha kärlek och tröst, han är sjukling,
ja då sätter jag mitt hjärta först, för jag kan lämna in en dag sent. Världen går inte under.

Nej tjottafläng, nu ska jag plugga.

Kommentarer
Från: Anonym

Skönt du e tillbaka darling ;-)

2011-01-05, kl 10:14:54
Från: Mallory

hehe

2011-01-13, kl 10:44:32
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Från: San

Tjottafläng på dej ditt flänghôvve! :p haha

2011-01-13, kl 12:49:53
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0