Wanna trade?

2011-02-17, kl 21:15:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Nån som har lust med lite kramper i magen?

Alà post magsjuka, alà stress, alà mens?

Nä, trodde inte det heller va....


Stön, nej nu vill jag ha tillbaka smärfria kroppen, iaf som det var
innan magsjukan. Smärta har jag ju varje dag ändå, men den är
jag så van vid.


Jag börjar känna mig urlakad, någon som märkt på mina gnälliga inlägg?

Stress så det blir tungt att andas, ont så jag får tårar i ögonen.
Trött på mig själv så jag vill gräva ned mig i ett hål...suck suck suck.

Nej, jag behöver bara komma igen, det vet jag, men ibland känns
det lite hopplöst. Och mitt tålamod börjar ta slut. Hur mycket ska man
tåla igentligen???

Stark? Nej, snarare överlevnads instinkt.

Men börjar bli trött på att Livet om och om igen bara häver stora
jävla stenblock rätt i ansiktet på mig.

Det kan bara bli bättre! Nej nej nej, vet ni vad jag vet ni som lurar er själva
med dessa ord?

DET KAN ALLTID BLI VÄRRE!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0