Tvättade mig under armarna, och kelade med kaninen.

2011-02-05, kl 15:38:04 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Nu så känns de bättre på svett fronten! Lite vatten och tvål är grymt.

Kelade just med min kanin, blunda o njöt, ja inte jag hon alltså...eller var det jag?
Hon är så ullig och gullig men just nu så fäller hon jädrar!! Men men får de
vara värt...och ska fixa en fin springa anordning till henne har jag tänkt...för
helt lös går inte längre eftersom hon började käka på sladdar....kan bli
farligt för båda oss o lilla damen!!

Men någon slags anordning där hon får löpa helt fritt....japp de skall ordnas till
bästa kaninen, som för övrigt är sötast med...o gosig som sjutton.


Jag fick en hjärtattack förut när jag trodde min hemtenta försvunnit..
men hitta den..puhuuuu hade inget namn så inte så lätt, hah...men nu så!

Nu har nog gubben ONT!! Men de förtjänar han allt!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0