The social network

2011-02-27, kl 00:59:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Yes, den rullen kika vi på här ikväller. Började kolla på en annan, resident evil afterlife, men den sög så vi stängde av den ganska fort, plus att det inte var någon text på det japanska...lite freaking svårt. Sure jag vill lära mig japanska och jag kan några ord men inte fan kan jag japanska liksom!! Well, vi bytte till facebook rullen istället.

Jag tycker den var ja, vad fan tycker jag, den var inte kass, den var väl kul att ha sett bara för att man är facebook beroende. Men definitivt INTE min nya favorit film. Och han som uppfann fejjan, måste ha någon slags diagnos...jisses amalia. Men har man dissat honom så ångrar man sig nog nu när han är rik som ett as!

Ja jag har funderat och är sugen på skor, hitta massa fina på tradera, måste ha iaf ett par av dem. En storlek förstor men alltså det kan man leva med tycker jag! Dessutom var dom vintage så svårt att få tag på exakt lika. Och min vänstra eller högra fot(den som är lite större) blir säkert glad för lite extra plats!

Jag känner mig inte jätte rolig eftersom jag känner mig halvdöd, halsen och det där irriterande kliande svidande ni vet precis mellan halsen och näsan.....urk. Gillart INTE!!!

Ungarna har som vanligt förgyllt min dag, de är för goa. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan mina två grabbar och min lilla tösabit!!! Vackraste som finns, både att titta på och inuti, dessutom smakar de sockervadd, jag vet för jag pussar på dom så mycket! Det var tal om regler för hur ofta jag fick pussa dem och klämma på små rumpor....host, antar att de kanske blir lite trötta på det haha, men de reglerna försvann snabbt för de vet vad morsan gillar och kommer själva o pussar och vill ha pusskalas och vickar på rumpan så man kan få sig ett kläm eller två....mohahaa...finns inget goare än små barnrumpor att snärta till lite lätt bara...ska inte göra ont...hihi.

Nä, jag är trött, och just det, det tangentbordet vi hade dog idag....RIP. Nu har vi ett gammalt, trodde jag skulle dö av det men det går över förväntan. Tror muskelminnet sitter i sen vi hade det för öhh...kanske 5 år sen?? Kroppen är bra fantastisk!!!!

Nä Natti natti alla dögrävare där ute!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0