Svettiga strumpor i en garderob

2011-02-25, kl 23:17:52 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Minnen
Fick ett minne pga av en liten rad jag skrev till några töser på fejjan.

Jag och min vän bestämde oss för att festa, vi drack stulen sprit och
äckligt hembränt. Med andra ord var vi långt ifrån myndiga...haha.

Vi drack hemma hos henne, ingen var hemma, men vi ville ju festa.
Så ut på byn...alltså det är en liten skit stad vi snackar om.
Dött efter kl 21 då Ica stänger liksom.

Nå vi gick omkring och var SÅ fulla. Vi träffa min kompis, som vi snacka med
en stund, han hade varit och tränat nån kampsport. Me några pinnar.

På något vänster träffar vi nån kille som bjuder hem oss till sin lägenhet.
Han är alltså ganska mycket äldre med andra ord. Ha ha ha.
Men i alla fall, vi hamnar där inne, han stöter på kompisen min.

Sätter på en porrfilm av nån anledning,  jag skulle leta efter toaletten men
hittade ett mjukt ställe som man kunde sova på.

Helt plötsligt flängs dörren upp och där står min kompiso och undrar vad
fan jag håller på med och varför ligger jag och gosar med svettiga strumpor??
I ljusets sken ser jag att det som var mjukt var alltså mängder med strumpor.
Det var en stor garderob som man alltså får plats i, och den var fylld med strumpor!

Hur många strumpor kan man ha? Och varför i herrans namn är dom kastade där i ett enda virrvarr???? Många frågor för lite svar helt enkelt!

Men det kändes inte helt fräscht att ligga där och mysa längre, ut i trapphuset flög vi båda två.vad som hände sen är en annan historia!

Kommentarer
Från: Emma

HAHAHA men va fan ;)

2011-02-26, kl 21:44:43
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0