Sunday

2011-02-13, kl 15:45:33 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Haha, soligt idag, gött!

Haft en knepig förmiddag lite tårar och känslor överallt och ingenstans.

MEN sen vände det när jag fick mat i magen och lite kärlek!


Jag har lovat följa med på dans ikväll, oh my lord hur ska detta sluta?
Jag har INGEN koll på dans what so ever liksom...men, jag gör som jag
alltid gör....studsar lite istället hahaa...typ hoppar lite om de blir fel ..



Sen är de plugg plugg plugg...får ågren av allt vi har just nu. Fattar fan inte varför ALLT
är nu. Kan väl dela upp de lite så att de är lite jävla andrum?????????


Nå....ska spela olika spel med mina godingar nu, brädspel o sånt !!

Några tjyvnyp och pussar lär de ju bli med! It`s my drug!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0