Smärta deluxe!

2011-02-07, kl 23:31:27 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Galenskaper

OMFG haft så ont i tjejmagen idag att det inte är klokt!
Nog för att min spiral har ställt till en del så jag trott hela
livmodern ska trilla ut, men idag, OMG!!

Har till och med gråtit för att det gjorde så ont. Värst
när jag kom hem ifrån skolan och hela eftermiddagen.

Så jag satte på en rulle till ungarna, fick en PÅ och
sket i att vila ensam o satte mig hos ungarna o pussa på dom
så kändes de bättre.

Sen lugna sig smärtan, det har liksom kommit som värkar.
Men de lugna sig, och  när ungarna sov så plugga jag...
kom in i ett jätte bra plugg faktiskt...gött.

Men fick ont igen och de kommer o går hela tiden...sjukt
eftersom de e lagom mellanrum...sen kommer en "värk..."

PAIN!


Nå, jag har bestämt mig, människor jag finner onödiga, kommer
jag rensa bort, för jag orkar inte med folk jag inte litar på.
Tyvärr är det ungefär alla just nu.

Paranoid och jävligt besviken på alla för många många saker.

Nyfikna jävlar som sen vänder en ryggen till exempel.
Dem kan dra åt helvete. Tyvärr två stycken jag tyckte mycket
mycket om.

Jag har haft hjärnspöken de senaste dagarna.
Jag har upplevt saker om och om igen.

Och jag tänker verkligen INTE ta mer skit.
Jag VÄGRAR! Den som gör mig illa, på vilket sätt som helst
den ska fan passa sig för jag tänker inte hålla tyst.
Jag tänker inte kväva längre, jag tänker inte vara
en jävla dörrmatta som folk utnyttjar på alla jävla
vis, de som kallas vänner är värst. För nu på sista
känner jag mig sviken av i princip alla mina vänner
jag hade innan jag började skolan.

Fått några nya, men svårt att faktiskt lita på folk.

Känner hur skvallret florerar bakom min rygg.
Vet inte kan inte folk hålla igen sina
glappande jävla käftar? Är det något som
folk går igång på eller?

Nä jag lovar att inte säga, men sen blir de
kanske mamma, eller pojkvän/man,  syster/bror....dem dom
litar på men som JAG inte gett nått förtroende för.

SVINIGT och FITTIGT.

Känner att jag är nära bristningsgränsen till och från.

Jag har jävligt fina stunder med men lite attacker, som jag
klarat mig undan jävligt länge och så dyker de upp nu liksom.

Försvinn!

Jaha nu blev det en jävla roman bara för att jag hetsa upp mig själv.


Och NI som svikit mig, ni vet ju vad ni kan göra, fara åt helvete!







Kommentarer
Från: EllenDellenDu

Släpp ut skiten bara, rensa och ta tillbaka din makt och kontroll, jag tror på dig! <3

2011-02-07, kl 23:43:53
Från: Anonym

Nämen fy! Fast som Ellen skrev..ut med skiten! Å inte är det väl nån som pratar om dig..Fast å andra sidan...folk pratar ju om alla, ända skillnaden är väl att ingen säger nåt till mig!!!

2011-02-08, kl 06:37:09
Från: Moci

Förstår hur du menar.är oxå inne i en sån period att jag nästan känner mej "nojjig" över vad folk pratar om..men STARKT gjort av dej att du kommit till denhär punkten att du inte tar mer skit!=)

och jag kan säga att jag har INTE hört ett ont ord om dej! Aldrig faktiskt! och det säger jag inte bara!Hade det inte varit sant så hade jag inte skrivit det alls!!

kram

2011-02-08, kl 09:22:27
Från: Emma

Johanna<3<3 hör av dig om du vill prata<3 Finns här för dig!

2011-02-08, kl 10:12:09
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Från: San

:O... Oj! Men skönt att få ur sig lite skit, det behövs ibland! Kram på dig min vän <3

2011-02-08, kl 12:38:58
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0