Ska jag massera din ringmuskel?

2011-02-21, kl 23:17:59 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

I skolan idag så kom vi fram till att det blir mitt framtida yrke...
Intressant, undra hur mycket man kan tjäna på det??
Pengakär som jag är....vilket skämt.


Tjoho, imorgon består dagen av att ha praktisk lektion,
då ska vi sätta kateter. Och, ja jag vet inte på en docka?
Hoppas den inte får ont...

Efter vår lektion ska jag ha prov...som jag verkligen INTE
ser fram emot...jag är så stressad att jag tror allt jag läser
verkligen försvinner i samma sekund som jag tittar på det...
Fan, inte bra....blir ledsen, jag vet att jag kan men det blir
bara skit....känns det som...sen tar jag kanske ut lite i förskott.

Men...nå....hmm...eller?

Ahhhrgg...ska i alla fall läsa nu innan jag ska sova...
Jag ska upp tidigt imorn och läsa innan jag åker.

Sen har jag lite klurigheter, för jag vet inte när jag slutar
och jag vet inte när och hur jag kommer hem imorgon...
Men har fixat barnvakt i fall om att jag inte kan komma hem i
tid innan gubben ska iväg...

Har tänkt på en sak, det är fan nästan som att jag pluggar heltid och
är ensamstående...för jag slutar halv tre varje dag.
Gubben börjar tre....mycket vi kan hjälpas åt? NEJ

När ungarna vägrar somna kan jag plugga då?
När ungarna vaknar på kvällen (som ikväll) kan jag be någon
ta dom åt mig så jag kan läsa? Nej...
Det är fanimig inte lätt. Men jag måste bli klart och måste fortsätta
kämpa på....för jag kan inte skita i det här med...det går bara inte.

Last chance.

Kommentarer
Från: San

Nu kör vi!! :) Vi kommer fixa det här galant tror jag! Även om det känns lite motigt ibland :/.. Och jag tror iaf på din affärsidé :p hahahaha

2011-02-22, kl 19:19:11
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0