Pulka åk och grill i skogen

2011-02-27, kl 20:06:53 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Idag så börja vi dagen med att vakna upp ännu mer förkylda...jippie! Men jag tvinga på mig kläder (igår gick jag i pyjamas hela dagen...) och sen så åkte vi in till storastaden Skövde, vi shoppa kläder till stora grabben, han växer så fort! Blev lite braller, och nån tjocktröja och en snygg tischa. De andra små fick varsinn snygg tischa med och en liten handväska i guld och coola vantar med lysei mörkret mojänger på. Nåväl, jag köpte endast ett par örhängen till mig själv, kosta 30 spänn, rätt nöjd med det köpet mohahaa. Well.

Nå vi handlade käk med, käk o sånt kraffs man behöver då till veckan som kommer, frukt o gröt och pålägg o såntdära. Blev en fin peng vi handla för, yes så vi  borde klara oss tycker man ju. Just de prova ett par skor men de levde inte helt upp till mina förväntningar men spana på ett par på blocket som jag vill ha, lite dyrare men desto längre håller dem!!!! Yeees.

Liknande

sweet



Hem igen, slängde in sakerna, bytte om, och drog till skogen, grilla och träffa massor av människor, fler än vanligt men de va roligt. Vi käka korv och fikade, vi åkte pulka som galningar och snacka massa gojja, precis som det ska vara!

en bra dag då allt som allt får jag väl säga, men nu är kroppen trött och jag ska skriva på en jävlans tenta...tjolahej, men är faktiskt snart klar...bara inne på tio sidor nu.....



Kommentarer
Från: Anonym

Kanonsöndag låter det som!! :-D

2011-02-27, kl 23:05:21

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0