Lördagsmys!!

2011-02-12, kl 22:26:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Imorses ville jag INTE gå ur sängen. Men fick frukost på sängen :-)
Jag vart så trött att de inte är klokt.
Mådde inget vidare på hela förmiddagen, orka inte ens med till affären som
det var tänkt....

Även fast jag hade sovmorgon låg jag och dreggla på fotöljen ganska tidigt på dan.
Efter jag varit på toaletten kände jag hur de sved o hade sig, förmodligen en uvi då..
är nog därför jag inte va på topp...slängde i mig några piller och duschade...(KALLT som jag hatar!)

Hade ju middagsgäster minsann! De anlände de tre godingarna och åkte hemåt vid tio tiden..

Nu ska de bli mys i soffan om någon kan slita sig ifrån tv spelet...

Ungarna har nog somnat tror jag, de fick långkväll !! De vart lugna så vi kunde ändå ha trevligt!

Nä nu luktar de fis, får rusa!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0