Jävla dator jävel

2011-02-24, kl 23:30:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Segare än segast.
Knäppare än knäppast.

Stängde av sig själv.
Hänger sig hela tiden. OCH jag får brytet på den jäveln!


Men fusen är jag med, sitter nu i skrivande stund med fingervantar på mig.
Men fryser ändå mest om tårna och om högerhanden. förmodligen för att den
är mest inaktiv iom att jag är vänsterhänt....ja just det. VÄNSTER.


Rolig information så här på kvällskvisten när jag är trött så jag mår illa.
Iof mår jag illa konstant nu för tiden...blärk. Och svullen mage!

Tröttnöt och sur på datorn! Vill ha en ny fräsch bärbar sak.
Men gubben vill ICKE...,..........................grrrrr
Välkommen till tjuhundratalet liksom!

Nä nu ska jag sova innan jag ska vakna.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0