Idag har jag lekt katt, och nu har jag fått feber.

2011-02-28, kl 19:12:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

men jag tror inte att det beror på att jag åt dom dära råttorna som mina små kattungar fångade in. Nej jag tror det är min förkylning som spökar. usch och fy, hade huvudvärk när jag kom hem så tog mig en kopp kaffe....de hjälpte lite. Men nu är de alvedon emot febern och jag sitter lite allmänt däven och bloggar lite nu medans ungarna kollar lite på rosa pantern.  Ska strax få dem alla i sängläge och då ska jag plugga lite grann och sen ska jag inta soffläge med gott samvete! Sådeså!!!

jag har varit i skolan idag, det vart studiebesök och vi fick sluta tidigare så överlevde tjoho!!

Nä jag saknar gubbskurken, vill ha nån o krama på....för det är ju synd o mig, feber och allt!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0