Hur trött får man vara?

2011-02-11, kl 21:43:38 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Jag är redigt trött kan jag säga.
Natten var ju inget vidare med drömmar o vaknanden o skit, o tidig morgon dessutom!

Men jag bakade kladdkaka med ungarna förut, och ärligt det
var fan den godaste jag någonsinn ätit! Aldrig blivit så god innan,
följde inte receptet utan gjorde lite eget haha....MUMS!!

Men lunchen på skolan och kladdkakan den gjorde ju susen för
min oerhört tåliga mage....NOT....ahja....fan lite fredagsmys för tusan!

Iof består mitt fredagsmys av ensamhet, ibland plugg och mer ensamhet.
Men fuck it!


Idag så blir de inget plugg, min hjärna får fan meltdown då.
Prov igen nästa fredag, tjoho! Fucking nice.
Två hemtentor som måste bli klara....great!

Men den ena är ju påbörjad o blir nog klar på ett kick i helgen o
ska försöka bli klar med den andra med....örka!

Men är man snyggare än de flesta och bättre än de bästa så!


HA, det äckligaste jag vet är bloggar som skiner av äckel och
falskhet!! Jag är så snygg, jag är så het bla bla bla
om du är så jävla het varför måste du skrika ut det då?

Ah ja, man får ju skriva vad man vill i sin blogg och det
är ju det som är charmen.

Roligt ändå när människor tar åt sig när man inte ens menar dem?
Fan vad självcentrerad man är då?


Saknar vänner...ibland blir man ensam ute i kvällen i utkanten
av byn.


Kommentarer
Från: Moci

Jag och Anna åkte förbi dej igårkväll.Vi kanske skulle kommit in och hälsat på dej? Var iofs rätt så sent.Hade varit och lämnat Oliwers övernattningssaker.Han skulle sova hos en kompis och hade "glömt" sin tandborste och allt.ungar

Nån gång så knackar vi allt på!;)

2011-02-12, kl 09:50:07
Från: Anonym

Man blir lika ensam mitt i stan..Jag tror det är meningen...!

2011-02-13, kl 09:22:32

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0