Härliga människor

2011-02-24, kl 12:42:56 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Det finns det många av, idag har Min goa darling gjort mig glad, han är bäst helt enkelt!
Och fanimig bara min, trots att de finns dom som inte fattar det!

Och min vackra dotter som är helt underbar. Gosat hela förmiddagen, lilla snuttan.

Ellen min vän som berör mig enormt har varit här o myst gosat och tjattrat! Om allt och inget
om ovärda saker och roliga, om jobbiga allt mellan himmel och jord med andra ord!!
Fick även en liten fin blomma, ett fint kort och en annan liten sak som även det var välkommet ;-)


Fryser fingrarna av mig just nu får skriva mer sen!

Kommentarer
Från: Nancy

Mysigt med besök, hoppas du känner dig piggare idag. Du har mina killar hos dig hörde jag nyss, hoppas det inte blir för mycket.



Kramis

2011-02-24, kl 15:23:18
URL: http://nancy66.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0