Grodkastning!

2011-02-27, kl 01:05:02 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Minnen

Ett minne jag aldrig kommer glömma....haha jag och min vän var ute på nattsafari i Bronövertidan. Vi hade en cykel och skjutsa runt på varandra en sommarnatt för länge länge sen. Det var föresten första gången denna dam, som föresten var med i föregående äventyr likväl....jo första gången hon skulle sova hos mig. Nattsafarin fortskred och vi cykla, härja och gapa o sjöng. Men vi hamnade vid undergången nära ankdammen, fick för oss att följa tågspåret....(Har gjort det många gånger i desperat försök att ta mig härifrån kanske?) Nå vi skulle gå där och så blev det, vännen min fick för sig att kasta en groda på mig!! Fy fan i helvete vad jag skrek!!! Det var värsta skräckupplevelsen ju!!

Kom hem till slut i natten, somna inte oh nej, vi spela in massa sjukligheter på ett band, ni vet kassettband!! Vännen snacka om att steka finnar och käka upp dom, nej inte grannarna utan flötet i fejset...mums!! Jo och vi tjöt av skratt medans vi underhöll oss och mamma kom upp o vart skit förbannad och sa åt oss att sova...haha ......fortsatte nog ett tag till och till slut sov vi som stockar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0