Du ser vad du vill se.

2011-02-08, kl 21:56:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Du tar in det du vill ta in. Det är nog ganska tydligt för de flesta människor.


Igår hade jag en arg dag. Idag så har det varit bättre, känns skönt att ha
fått ur mig lite skit. Jag har varit lite avvaktande dock på någon front.

Däremot var det roligt att göra venprover och såromläggningar idag i skolan.
Det var lite trixigt först eftersom jag är vänster hänt, men sen när jag kom på
en bra lösning gick de hur bra som helst.

Slutade tidigt så åkte till familjecentralen och hängde.  Blir så irriterad på
vuxna som dock inte har kontroll på sina ungar...men men...mer synd om de
barnen än om de vuxna.

Hemåt efter det och väckte hurtbullen i mig som legat o sovit nu i några dagar.
Drog med ungarna ut på en promenad, tog en picknick i solen och promenera sen hem, men fan va gött.

Väl hemma hade vi läs stund, ungarna valde varsin bok, mys!
Avslutade med mini pizzor som käkades för glatta livet.

Kika på halva bolibompa men sen plugga ja lite och, sen vart de läggdax.

Väl när ungarna somnat så plugga jag direkt istället för att sätta på datorn, precis som igår, funkar mycket bättre då...har bestämt mig att datorn ska, eller nej inte datorn, men facebook och annan
skit som tar upp min dyrbara tid skall kraftigt minskas. Och det har jag redan satt i verket.

SKÖNT!

De som är mig nära behöver aldrig tveka.


/Killevippen (plus de gånger jag glömt eller varit för arg :-D )

Kommentarer
Från: EllenDellenDu

haha vi har båda minskat fb och missar varandra...nu får vi fan boka in en dag o planera vad vi vill med gymmet, våren och så vidare pöss Och du...du är enorm med både barn och plugg och som vän jag känner mig lyckligt lottad

2011-02-08, kl 23:24:53

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0