Du luktar fisk!

2011-02-24, kl 21:19:33 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Haha internt skämt mellan mig o en kompis haha...vi älskar det
och kan aldrig sluta heller...det är liksom inbyggt i mig.

Kan man vara snuskig och lite halväcklig kan jag inte låta bli!
Så är det med det, jag har dålig humor haha. Men jag gillart!


Jag fryser tasken av mig, om jag hade haft någon vill säga.
Men nu är det fingrarna som får ta smällen, det är inte ens lite roligt.
Får ont i dem, skit ont! De gör ont att skriva till och med.


Lilltösen är sjuk....fan också.
Grabbarna de ljuvliga är inte sjuka än iaf.
Men gud, jag ser in i tre par små bruna ögon, jag kan börja gråta på stört!
För att de är så vackra de tre små ljuvliga varelserna!
De är de bästa jag har gjort i livet!!!!!

Imorgon kväll har jag bestämt att de ska bli en kanonkväll med
mycket mys. De ska bli godheter att smaska på. Det ska bli mys på
hög nivå med lek, läsmys, spel och nån bra film!

Jag behöver kvalitets tid med mina ungar, känna närheten,
se deras små leenden, höra deras galna upplägg och upptåg.
Smeka på deras små kind(ar/er? jaja.)

Jag ska plugga nu men datorn dör och jag har förfrusna händer...lycka till!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0