Coping, omvårdnad...bla bla bla

2011-02-13, kl 22:50:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Det snurrar som en gröt i hövet.
I fredags hade jag pluggat som en galning till provet, lungorna hänger kvar.
(Tur de eller?)

Att läsa på ett nytt prov nu på kort tid är inte roligt. Fy farao!
Dessutom två st Hemtentor varav en ska va inne i veckan...hoppsan.
Fokusera lite väl möe på provet . För den som ska va inne i veckan som
kommer hade jag inte börjat med. Men har påbörjat nu i varje fall. (Skönt)

Och börjat läsa på nästa prov, omvårdnad....puhuuuu....


Jag är glad att jag pallade Zumban faktiskt, vart ju på ett depressivt humör
hela dagen så kunde lika gärna grävt ned mig. Men sket i det och tvinga mig
själv att göra något med familjen (spela spel och myste) och tvinga mig
att gå o dansa. Tjottafläng så kändes dagen i alla fall inte helt ovärd!

Imorgon är det skola, veckan har lite skoj med inte bara plugg.
Ska ha en kaffedejt med min älskarinna som jag inte träffat på gör
länge nu! Ska bli mycket trevligt.

Jag hoppas på att en styck Ellen tillfrisknar fortare än kvickast!
Så man ännu en gång kan ånjuta hennes underbara anlete!

Lilla Emmsan får man inte förglömma, henne vill jag mysa med såklart
hon är ju äckligt snygg!! 

Goa töser hela veckan lång i skolan gör mig glader, och om de
alla står i rader blir jag ännu mera glader...

Äh nu är det nog dags att ögna igenom kapitlena till provet
och hoppa under täcket o gosa o snosa...fast jus de fan, måste
måste måste TORKA mitt galna hår! Det lever sitt egna liv!

Ja eller hur, har jag glömt att berätta att jag har en visdomstand som
jag vill mörda??? VAVAVA? Jävla tand!!!

/Natti Natti alla nattugglor

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0