Cancer!

2011-02-02, kl 10:49:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Sitter med min hemtenta nu, tog en liten paus....har valt leukemi...upplyftande!
Nåväl, måste ju görat så kan lika gärna ta något intressant.

I julas fick jag en läkarbok, i julklapp av morsan o farsan, kommer på mig
själv med att sitta och läsa i den bara för skojj skull...fan är ju skadad.
När vi var inne på kss, så försökte jag insupa allt komma ihåg saker, träna
mig själv på vad jag redan visste osv haha...
Som när de tog blod på mig, jag hatar det, men tvinga mig själv att kolla
bara för att vi snart ska öva haha!!! Hon ba, du är inte rädd minsann!!
Så berätta varför, men berätta inte att jag i alla år faktiskt har haft nålskräck!

Men de gick fint.

Och som det ser ut nu så mår lilla gumman bra, hon svullnar upp på kvällen över ögat,
och jag hoppas gropen eller hacket försvinner...vill ju inte ha ett höl i huvet!!
Morsan är hemma och avvaktar, det är bättre men inte gått bort, värken i huvet,
så vi får se vad tiden utvisar, men jag hoppas att det bara är migrän från helvetet och inte
något annat!!

Men eftersom vi läser om cancer och dylikt så har alla jag känner det nu, inklusive mig
själv!!! Man blir skadad!!


Nå tar lätt på de, hellre veta om än att gå i blindo!! Det är mitt motto!!
Och jag känner mer och mer för att läsa ännu mer, men fan vet om jag klarar
av matten, det är mitt problem, och därmed även naturkunskap b som innehåller matte...
fuck!!!


/ Killevipp!

Kommentarer
Från: Anonym

Å jag min klant nockade lillan :.( Men det gick nog bra...Hon pratade ju med mig sen i alla fall..skäms

2011-02-02, kl 12:09:46
Från: Emma

<3<3 Tack gumman<3<3

2011-02-05, kl 12:22:23
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0