Busväder

2011-02-11, kl 15:58:19 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Idag är de busväder, tänker bara mysa med mina goa ungar ikväll.
Har ju faktiskt gjort prov imorses så det är fan på tiden att jag får slappa
haha, hade en förjävlig kväll, igår plugga som fan, inget gick ju in.

Skulle lägga mig, då vakna massa ungar, en fick gå med mig en med gubben
de två somna i ett annat rum. Jag vaknade flera ggr på natten...knepiga drömmar.

Den tredje pep på morgonen, så då var de dags att ta tag i livet, jag gick ändå upp
tidigast idag för att plugga på lite innan provet med. Kaffe o lungor vart de imorses.

Han även med att bli lite utfrågad, gick galant.

Gjorde provet, gick bra tror jag, svarade på allt, kändes som att de gick ok.

Käka go Taco buffe på skolan me goa töserna.
Satt o slappa efter de, orka inte med någon prommis i detta väder!

Lång dag i skolan men de gick ok, sen på vägen hem vart de lite slirigt och
vägen syntes knappt för all snö! Men chauffören kör ju grymt så kom hem
säkert o tryggt!!

Upptäckte att finns inte något kul att bjuda ungarna på, kanske får baka någe skoj då?
Inte ens popcorn som vi ALLTID har på fredagar...stön .

Ja jag vet de e kort till kiosken, men orkar inte dra småttingarna ner för de, tar typ en timme
säkert!! Stora killen är ju hos kompis!!


Näpp nu ska ja ta mig i kragen o baka någe gött till ungarna så de blir mys här i stugan!

Kommentarer
Från: Moci

Skulle kanske kommit till dej med mina lungor så kunde du ställt en diagnos.;)

2011-02-11, kl 19:00:12

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0