Äntligen!

2011-02-25, kl 15:43:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Har jag kunnat äta och med bara lite ont denna gång...
Tog min medicin på morgonen och innan jag åt, drack rikligt med vatten.
Nu jäklar ska jag sköta mig!!

Lilla gottegrisen prinsessan hon är förkyld, jobbigt på kvällen och natten.
Men nu på dagen ganska ok, lite däven ja men inte helt liggande heller!

Jag har bestämt mig för att skaffa mig en egen dator. Till bara mig.
Det ni!
Det var längesen, jag hade en på mitt rum när jag var tonåring
utan internet och skrev dagbok på den, och spelade MS röj. Haha
ibland ett parti med vad fan heter det, det där när man lägger kort?

Ja ni fattar, inget high tech direkt!
Och gubben verka faktiskt inte helt anti, för det va ju hans idè!! Sweet.

Ja och en vän till mig fick mig nu att sukta efter en sak till hösten!
Ja jag vill!!!!!!!! ge mig, låt oss görat!!! *hoppas*


Swing!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0