Alla hjärtans dag

2011-02-14, kl 21:45:48 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Idag vart jag i skolan, inte på topp kan jag säga, det enda som var bra
var att jag vaknade och det var mycket ljusare än vanligt.

Åkte till skolan, men det vände och blev faktiskt ganska kul.
Höll på att dö av skratt o kissa ned mig några gånger
på grund av en galen lärare, men helvete vad roligt de var!!

OJ OJ OJ hahaa fyyyy farao vad rooligt.


Ja ja åkte hemåt , och kom hem, gubben sa att ja kunde ta en promme.
Givet tjoho, men fick choklad ask av ungarna och kramar o pussar o teckningar.
cherryheart
Gubben hade köpt en bukett med jätte fina blommor och min favorit choklad.
Oj oj oj tänkte jag, han slog på stort idag!!

Så går de en stund och han kläcker att , ja morsan kommer sen kl fem
så ska vi åka och äta på resturang....va??
Liksom va? Vad sa du va??

Vad menar du ska du inte till jobbet?

Hepp han hade tagit ledigt o allt. Men hjälp, och jag fråga vad dom sa då
om du bara tar ledigt så där...

Men översakningarnas överaskning, han hade fasiken planerat de långt  tebax
i tiden den räven!!
Detta är då helt otroligt för min lilla gubbe är givet kärleksfull alla dagar om året
osv och kan överaska med rosor lite då och då oväntat, och defintivt
sovmorgnar och frukost på sängen.

Men att planera så utstuderat, haha det har nog inte hänt förut :-)
>Total chock kan ja säga :-)


sandhjärta
Men ack så roligt och gött!!

Käka så magen står i fyra hörn, GÖTT!!
Men skippa efterätten där och tog en Mcflurry istället haha, gött som fasiken!


Nä nu ska jag sova på soffan eller läsa på provet...vilket mest troligt?

Och har en finne på g, men den kommer liksom inte fram...jävla skit!



Kommentarer
Från: Anonym

Å så härligt!!! Det förtjänade ni, lite extra mys!!

2011-02-15, kl 11:27:33

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0