A good day!

2011-02-22, kl 19:20:16 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag har varit en bra dag, jag åkte in till storstan skövde.
Hade en lektion vi fick pilla på en låtsas penis och vagina och stoppa in en
slang i snorren o tjofadderittan.

Fick även ta ett glukos test som gjorde jätte ont...aj ajaj

Gjorde prov därefter och gick åt helvete.

Men gjorde commerce med Sandris och sen vart vi hungriga som vargar!!
Käka med Sandra Lollo och Lisa, myselipys.
Maten var äcklig som fan dock och ska aldrig mer äta där.

Se åkte jag till tibro och tog en promme.
Hemma i ca 20 min, åkte sen till polaren och snacka massa skit och
ungarna röjjde.
Hem igen och nu är jag trött som bara den. VÄLDIGT trött...

Men la mig efter ett och vakna sex imorse....pluggade provet och spänt mig för de...

Wiho!!

Läste ett fint blogginlägg förut som gjorde mig superglad!
Lika när jag läste min lilla Ellendellens blogg!! Tack töser!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0