30-års kris?

2011-02-27, kl 22:23:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Jag blir lite rädd, kan de förvandla den mest lugna och snällaste till tokiga tokstollar? enligt min erfarenhet? JA! Undrar hur jag blir, undrar vad jag kommer göra för tokstollesaker. Jag vet i alla fall vad jag inte kommer göra. Och jag anser att det är långt borta så behöver inte oroa mig än för det!!  Än så länge ska jag bara vara en vanlig galning med helt vanliga galenskaper, men när jag blir 30 då kanske jag exploderar i tokstollerier.

Hjälp vad jag svammlar och jag har fastnat på en uppgift med. Den var svårare än vad jag trodde för nu när jag faktiskt skulle skriva den så vart det total stopp! gah läser och försöker komma fram till något bra men lyckas inte...stööön och stånk....

och appropå hallonsaft!



Den fina orkidèen fick jag i veckan av en söt flicka!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0