Varför ens blogga?

2011-12-08, kl 16:59:18 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Galenskaper

Ibland undrar jag varför jag bloggar än. Det ger inte speciellt mycket längre. Och jag har ingen koll på vilka som läser, om det är samma eller olika varje gång.

Varför bloggar jag?

För att skriva av mig lite känslor ibland? Kan lika gärna skriva i dagbok. Funkat i alla år innan.

För att informera folk om vad man gör?  Kan jag lika gärna göra på facebook för där har jag alla jag umgås med.

För att få ut mina tankar lite mer i världsrymden? Ja det skulle väl vara det då.


För fucking himla great är det inte.

Kommentarer
Från: Therese/zill

SV: Jag har ingen aning om hur Twilight är, jag har varken läst böckerna eller sett filmerna.

2011-12-09, kl 16:35:20
URL: http://zill.bloggplatsen.se
Från: Therese/zill

SV: Och jag följer dig :D

2011-12-10, kl 13:17:55
URL: http://zill.bloggplatsen.se
Från: Moci

Jag läser oxå din blogg.:)

2011-12-12, kl 11:31:22

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0