Tre terminer har nu gått...

2011-12-20, kl 18:12:23 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

...Johanna har MVG i alla ämnen fått!!!

Jag är jävligt stolt kan jag säga, jag har mått så dåligt innan i skolan, alla lärare har sagt, Johanna du kan, men du har inte viljan. Nej, för är man deprimerad och mår så jävla dåligt att man skiter i precis allt ja då går det åt helvete.

Men nu har jag fanimej tagit revansch! För jag kan säga att det är inte många som fått MVG i alla ämnen så som jag... (måste påpeka detta :-P )

Och så jävla mycket hyllningar jag fått av alla olika lärarna under denna utbildning, alltså jag börjar nästan lipa när jag tänker på det! Alla har sagt att de tycker jag ska läsa vidare,  alla har sagt att jag är otrolig, alla har sagt att jag skriver som en dröm, alltifrån Jurist till Socionom har jag fått förslag på, Sjuksyrra med, men det vill jag inte bli.

Alltså, så mycket beröm, så mycket feedback, så mycket stöd, har jag ALDRIG fått i mitt liv. Jag är så jävla lycklig över att jag fått gå denna utbildning. För min egna skull, för jag vet nu att jag kan. JAG KAN FÖR HELVETE!

Baksidan: Samvetet, tiden, barnen. Det...ja det är inte så mycket att orda om. För det har kännts själviskt, egentligen har jag inte behövt satsa på MVG, hade räckt med G i alla ämnen. Men jag satsade, och familjen har fått stå bi. Kommit i andra hand. Otaliga hela helger jag försakat för att plugga, otaliga timmar jag inte kunnat vara med på ditt eller datt. Otaliga dagar jag stressat och surat och det gått ut över familjen.  

Ja ...men innerst inne vet jag att det är för deras skull med. För jag vill mer. Jag vill visa dem att man kan bara man vill, att det aldrig är försent, att man kan följa sina drömmar o sånt.


Jag är så jävla stolt över mig själv. Så jävla stolt över att jag fått MVG i alla prov, alla inlämningar, Reflektioner, och i alla ämnen i slutbetyg så jag dånar!!!!!!!! TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOO




Men något av det bästa under hela utbildningen kan inte sättas betyg i, utan det kan värdesättas i vänskap, och jag är så jävla lyckligt lottad att jag hittat denna underbara människa! Hon är guld värt! Och utan henne hade jag aldrig haft så jävla kul, aldrig orkat med när jag haft mina mörka stunder och velat ge upp, den här personen har peppat och stöttat mig hela tiden!!!  Underbara människa!!! Tack kära underbara Louise att du klev in i mitt liv och för att du orkar stå ut med mig och min galenskap!


Sandra den fina har jag nu snott en bild på haha,  även hon har funnit sin väg rätt in i hjärtepumpen, våra PW`s, våran frustration över allt skolarbete och vårt likatänk! Så jävla underbar människa som jag kommer sakna så oerhört! Vi kan snacka om allt och det är så jävla härligt!!  Tack fina stumpan att du finns! Du är allt min Sandriloo! Och jag vill inte förlora dig även fast du ska flytta till Göteborg!!!!!! Vi ska vara fyllekajjor ihop!!


Såklart har även flera i min klass blivit mina vänner, och jag värdesätter dem också och hoppas jag får ha alla godingar kvar även efter skolan är slut! Puss på er.

Kommentarer
Från: San

Sötfia!!!! <3 <3 <3

2011-12-20, kl 18:15:34
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0