Mardröm

2011-12-19, kl 07:56:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Inatt återuppstod de här sömnsvårigheterna jag haft den senaste tiden. Jag kan inte somna, fast jag är trött.
När jag väl somnat vaknar jag med jämna mellan rum, en gång i halvtimmen, varje timme, eller liknande.

Utvilad? Knappast. Nedstressande? Måttligt.

Drömde inatt, om en person jag tänker på ganska mycket, jag åkte dit för att hälsa på just den här personen. Men personen gick därifrån och var arg på mig. För att jag inte kommit förr.
Sen eskalerade, men vi pratade ut tillslut.


Men mitt dåliga samvete spelar mig spratt, drömmen är en manifestation av mitt dåliga samvete, av vad jag är rädd för. Att personen inte förstår fullt ut...

Så jävla frustrerande. faktiskt...nästan så att jag önska att det aldrig hänt.

Tung i sinnet idag känner jag...saknaden är väldigt stor.

Kommentarer
Från: moci

Jobbigt när man sover sådär!! Har det så oxå då o då.

Får man inte sova så blir ju allt annat oxå jobbigt.

Hoppas John Blund kommer till dej snart och ger dej en rejäl dos!!:)

2011-12-20, kl 06:37:23

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0