Jag hatar verkligen

2011-12-30, kl 20:47:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

MYGGOR de borde utrotas, jag struntar i vad för konsekvenser det blir, jag hatar dem.

Och nu har vi dem i huset, varje kväll, och de är stora, riktigt äckligt stora och fan så jag blir lite skrajj, annars brukar jag bara smälla dem me händerna, men vill fan inte ta i de här stora äckliga kräken...dö!!!!!!!!!!


Inte nog med det så är jag o lilleman överkänsliga, och klart  vi får härliga jävla blodsugare på oss.


Att jag får stå ut med asen på sommaren är jag van vid, och förberedd på med myggmedel och annat gojs...har ett jävla arsenal kitt för att slippa, div olika salvor, olika sprayer,  till och med bedövningskräm för skiten. får så jävla ont.

Ja, och nu då? JÄVLA myggor o December månad! Något är fel.



Äckliga as

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0