Examens partaj!

2011-12-17, kl 11:54:58 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ikväll är det examens tjohejsan! Vi skall äta ute tillsammans och bowla lite och de som vill drar vidare på andra äventyr senare in på natten.

Vi slutar den 22, men vi firar idag, för sen är det ju Jul liksom. Svårt att få in det då ;-)

Jao,  sitter ju fortfarande och pluggar ofrivilligt. Men det är det sista...det sista. det sista...mitt mantra för tillfället.
Hade allt gått som jag velat hade det redan varit färdigt, men nu sattes det stopp på...så bara att acceptera och se glad ut!

Men jag är på bättre humör i alla fall än i förrgår...då vart jag sur som ättika.

Sen kommer Camilla hit, så ska vi vidare på lite förferre hos Louise, myspys. Och sen vidare till käkandet och bowlandet!

Ska bli skojj. Känner för en PW. Men vette farao om det hinns med. Måste rota i garderoben efter någe lämpligt att ha på sig, måste duscha av mig och sånt med jue....

Näpp bäst o sätta lite fart, först lite lite plugg till, och sen klädbotanisering!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0