Examen och Jul

2011-12-28, kl 20:14:15 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Examen flöt förbi den 22:e, vi åt tårta och sjöng o hade lite mys med lärarna.
Dock känns det surt av flera anledningar jag inte nämner här, Bara så typiskt tråkigt och så typiskt för mig.

Sen jag slutade har jag jobbat varje dag fram till idag, vilket innebär hela julen. Imorgon är jag ledig en dag,  sen jobb sen ledig och sen väldans lång arbetsdag på söndag så jag jobbar verkligen från morgon till kväll. Phju.

Julen, den var stressig, den var nedstämd pga av att jag jobbade, men även mycket mys och lite julkänsla hann minsann infinna sig!


Ungarna fick mycket julklappar, men de som köpt har lyssnat, och köpt saker som faktiskt kommer bli användna med och inte bara ligga och skräpa, för det är så förbaskat onödigt!

Jag känner mig slutkörd, deprimerad och lite sorgsen. Men bara o skita i det och köra på. Hej och hå.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0