Då så!

2011-12-10, kl 13:38:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag har en förföljare, då måste jag ju blogga!! :-)

Nä men jag gillar ju egentligen att blogga, när man är inspirerad, eller oinspirerad och bara vill spotta ur sig massa ordbajs liksom.

Idag skulle de bli julfest, men det blev halvt inställd, vaddå halvt inställt? Jo de största sällskapet kunde inte komma, därav bara en familj kvar, så då tänkte jag vi skiter i det. Men ångra mig, vi kan baskemig julmysa med familjen bara om det ska vara så. Så den enda återstående familjen kommer och även barnens farmor, så vi kör!

Min julstämmningskänsla infann sig när jag städade...hur sjukt är inte det haha, vi har julpyntat innan, kan tro att de ger känslan, men nepp utan att storstäda haha.

Vi har köpt massor med pepparkakshus som varje familj skulle dekorerat, men vi kör en egen by istället. Vi skulle pyssla julänglar och tomtar och massa annat men vi gört själva istället! Sådeså!

Bare o tuta o köra!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0