Bakfull utan fyllan

2011-12-02, kl 21:36:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Det är jävligt orättvist, ingen fylla, varken en god eller dålig fylla, inget rus, inget partaj, bara nattajobb.

Hjälp vad det var långdraget de sista timmarna, för att man var så trött, allt gick liksom i slowmotion. Så fick man sitta en liten stund, och hjärnan stängde ned, gick ned i dvala. Och så inser man att jag måste snart resa på mig och göra morgon arbete...haha. Jisses! Men tyckte ändå det gick bra, och det var trevligt sällis så det var tur!

På måndag blir de stressigare eftersom jag gick bredvid inatt ju, så vi var tre, på mån är vi bara två. Tjo.

Ah, jobbar söndag med. Januari är räddad, har massor med jobb denna månaden, och inte bara runt jul! SKÖNT. För är ledig julafton och juldagen!

Jag kunde inte sova något igår på dagen, vilket innebär att jag gick o la mig halv ett kvällen innan, när jag somna vet jag inte, sen upp för jag skulle till skolan igår, cykla till bussen och sen in till skövde. Vart igång hela dagen. Sen när jag kom hem försökte jag vila ett par ggr, misslyckades totalt. Well.
Sov fem timmar imorse, blev väkt och kände mig bakfull, ögona var svullna. Men åt lunch till frukost och sen tog ja kaffe. Duscha och drog hem till vännerna, hängde där, fick med mig en lånad unge och dumpa en av mina där.
Hem och fixa ungarna i säng och sen landa jag i soffan. Men ville blogga av mig lite.


haha blogga av. WTF.

Nej nu ska jag knipa igen bloggglappandet och lägga mig i soffa, försöka bli trött, försöka kväva godis suget och sen somna? Haha. yay!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0