Yesterday

2011-08-03, kl 00:23:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Försökte mig på ett mms inlägg men det ville liksom inte klistras fast här i min lille blogg.
Men igår så jobbade jag på dagen, sedan så drog vi mot några vänner och käkade glass, tjöta och sen vidare till en läcker liten badstrand, så jävla naturskönt att det var som en saga! Oerhört vackert! Jätte mycket fiskar, och jag tycker det är liiite läskigt måste jag säga...men gick relativt långt ut ändå trots massor av firrar!

Sen drog vi vidare till vännens föräldrahem, en enormosgrande bondgård med massa härliga ting, vi åkte fyrhjuling hela familjen samtidigt över ägorna, det var mysigt och roligt! Kikade på allt och fick en rejäl rundtur. Vi kollade på kossor och kalvar, vi käkade och myste och lekte. Mycket trevligt. Och mycket mycket fint ställe!

Idag blev mina ungarn kidnappade av Emmelie, min kusin, hon kom och hämtade ungarna imorse och de skulle åka båt och sen sova över hos henne och Robin i mariestad!

Så jag och gubben tog oss till Hjo stad och promenerade i den vackra parken, längst hamnen, tog en lunch på Strand, jätte fint. Sen promenad tillbaka, kika på en loppis och ja vi var ju på hem och hobby allra första ja. Shoppa loss lite!
Sen åkte vi till hammarn för vi ville bada men det var smöka fullt så vi fick skita i det.

Hemåt och tog en snabbis, sen vart det jobbet för min del. Det gick bra. Skönt när det gör det nu för tiden.
När jobbet va slut hämta gubben upp mig, vi drog till en annan strand men där satt tjurigt folk och glodde. Och de var inte jätte varmt, men vi åkte till Sörens video och gottbutik och hyrde en Rulle, Rite, och jag köpte enorma mängder godis som jag inte åt. Tog litegrann haha men var så sugen ju. nåväl börjar bli tjock lika bra o låta bli skiten.

Kollade på filmen, gubben somnade, jag glodde, den var helt ok faktiskt, kan jag rekomendera om man gillar exorsicm och sånt.

Nå nu ska jag väl lägga mig, folk skjuter raketer och jag ska sova, natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0