Virrigt väder

2011-08-22, kl 15:53:04 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Vädret kan inte bestämma sig, om det ska vara kallt, höstigt eller sommarvarmt, det pendlar över hela dagen, imorse frös jag och det regna, nu  är det soligt och svettades när jag gick utanför dörrn...jisses amalia!

Helgen var bra, kräftskiva i lördags, och sommarland i söndags, jäkligt kul hade vi, men lilleman mådde inte prima igår, men de funka , fast fick ta lite vilopauser då och då.

Idag var E `s första dagisdag! Med pappa förvisso men hon kom hem och sa att hon varit modig och att hon tyckte det var roligt! Härligt! Jag var hemma med T, de går ju annars på samma avdelning men han kändes varm och mosig så vi var hemma och myste istället!

Införskaffat ny rakapparat! Behövligt, kosta 500, men vi vet att den är bättre än den vi har för några kompisar har den och den var riktigt vass haha.  Har ju tre av fem i familjen som använder den på hövvet och jag kan ju använda den med till andra ställen...tjohej! Den vi har nu biter liksom tag....känns inte ok att använda den på känsliga ställen...noway. Som en epilator...haha usch fy farao va ont de gör!!

T ligger o kollar på Trassel, de alla älskar den! Men han är ju sjuklingen idag så han får glo och bestämma, ska snart joina, ska skriva klart och sen diska och plocka undan lite kläder!

Stora grabben är hos en kompis och ska sen på teknik lego kurs med farmor!

Lillefian la ett pussel och nu kollar hon teve lillefis, snart ska vi busa och mysa.

Min mob börjar fungera som den ska inatt!! Så kan jag ringa och mitt numer flyttas!! Äntligen! tjohej!! annars kan man pyssla hur mycket som helst med den hihi.

sno Snöö haha, inte än iaf!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0